SENARAI NAMA PEGAWAI UNIT ICT/MAKLUMAT

Abdul Hadi bin Idris(Pen.PPD ICT)

Aktiviti Unit/Pergerakan Pegawai(Kemaskini 19/09/2011) Klik disini!

Kursus Pengendalian dan Penggunaan Wireless Internet SMS(terbuka)
Tarikh:21/09/2011 - 23/09/2011
Masa:8.00 pagi - 5.00 ptg
Tempat:PKG Nibong Tebal, SPS

(Tutup)

Jumaat, Jun 29, 2007

PENGHANTARAN DATA EMIS VERSI 3.2 DAN VERSI 4.0

Assalamualaikum/salam sejahtera.

Guru Data/pegawai data
sekolah-sekolah Seberang Perai Selatan.

Tuan/Puan,

Perkara tersebut di atas dirujuk.

2. Kerjsama dan perhatian pihak tuan/puan dipohonkan agar dapat menghantarkan data-data tersebut sebelum atau pada 02 Julai 2007.(up:Unit Maklumat PPD Selatan)

3. Verifikasi peringkat daerah akan diadakan pada 03 Julai 2007 hingga 06 Julai 2007

4. Kerjasama tuan/puan dipohon agar dapat menghantarkan data-data tersebut pada tarikh tersebut demi untuk melicinkan lagi verifikasi data dan penghantaran data ke JPN dan KPM

Kerjasama dan perhatian tuan/puan didahului dengan ucapan jutaan terima kasih.

3 ulasan:

SJK(C) Kampung Valdor berkata...

Assalamualaikum,cikgu Hadi.
Saya Liza dari sjkc kg valdor.

1) Saya ingin memaklumkan bahawa laman web ini telah boleh digunakan, tidak lagi disekat seperti yang dilaporkan oleh saya tempoh hari.

2)Diharap cikgu dapat memberi maklum balas seterusnya. Terima kasih diatas kerjasama dan jasa baik cikgu. Sekian.

Unit ICT PPD Selatan berkata...

Waalaikummussalam...

Liza,

Terima kasih kerana membantu saya untuk menguji sama ada blog ini disekat atau tidak.

InsyaAllah saya dapat mesej liza.

Semoga urusan pengurusan akan menjadi lebih cepat dan mudah.

InsyaAllah.

Terima kasih sekali lagi.

Wassalam

SJK(C) Kampung Valdor berkata...

Ok cikgu saya dah cuba dan boleh membaca serta menghantarnya.

Maaf kerana menganggu tugasan cikgu.

Sekali lagi banyak-banyak terima kasih.

LIZA, PTR
SJKC KG VALDOR