SENARAI NAMA PEGAWAI UNIT ICT/MAKLUMAT

Abdul Hadi bin Idris(Pen.PPD ICT)

Aktiviti Unit/Pergerakan Pegawai(Kemaskini 19/09/2011) Klik disini!

Kursus Pengendalian dan Penggunaan Wireless Internet SMS(terbuka)
Tarikh:21/09/2011 - 23/09/2011
Masa:8.00 pagi - 5.00 ptg
Tempat:PKG Nibong Tebal, SPS

(Tutup)

Ahad, November 11, 2007

Pendaftaran Bengkel Blog Sekolah

Assalamualaikum..

Tarikh tutup adalah pada 30/11/2007

2. Semua sekolah dipohon agar dapat menghantar peserta sebleum tarikh tersebut.

Terima kasih atas kerjasama tuan/puan

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum en hadi,
saya nak daftar seorang guru untuk bengkel blog sekolah tapi tak boleh masukkan no KPT, cuma diterima 10 digit sahaja. harap dapat bantu. TQ.
Zarina, PKP SMK Seri Nibong.

Tanpa Nama berkata...

assalammualaikum Cikgu Hadi,
saya nak tanya sikit, pendaftaran untuk ahli e-pengurusan PPD Selatan tu SAMA seperti pendaftaran bagi Bengkel Pembinaan Blog Sekolah ke? sebab e-pengurusan melibatkan blog sekolah juga kan?

Unit ICT PPD Selatan berkata...

Waalaikummussalam...

Cikgu Zarina,

Maaf lambat response...saya dah baiki 'form' tersebut.

Saya harap tidak ada masalah lagi.

2. Sekiranya ada lagi 'bug' InsyaAllah saya akan cubai baiki.

Terima kasih.

Unit ICT PPD Selatan berkata...

Waalaikummussalam...

Tuan/puan yang bertanya.

Maaf kerana saya lambat response...

Sebenarnya pendaftaran e-pengurusan adalah untuk mempelawa sesiapa sahaja untuk menjadi ahli e-pengurusan PPD Selatan.

2. Kursus blog adalah bagi sekolah -sekolah untuk membina atau mengemaskini blog yang sedia ada.

3. Diharapkan penjelasan ini dapat difahami oleh tuan/puan .

4. Maaf sekiranya penjelasan saya kurang memuaskan.

Terima kasih.

Tanpa Nama berkata...

aSSALAMMUALAIKUM, smk METHIDIST SUDAH MENGHANTAR WAKIL KE BELUM UNTUK PENGURUSAN BLOG INI ?